JavaScript is niet actief in uw browser. Hierdoor mist u handige zaken, zoals onze uitgebreide zoekfunctie en reviews.
{{#unless user.loggedIn}} {{#xif " digitalData.page.category.pageType !== 'checkout_confirmation' " }}
{{/xif}} {{/unless}}

Weller Printplaathouder Euro Solder Fix 120 T0051502599

Weller
4,4 van de 5 door 5 .
  • 2016-12-05 T06:29:18.846-06:00
  • bvseo_lps, prod_bvrr, vn_prr_5.6
  • cp-1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_5, tr_5
  • loc_en_US, sid_811394, prod, sort_default
Bestnr.: 811394 - 89
Fabrikantnummer: T0051502599 |  EAN: 4003019001903
Afbeelding kan afwijken
€ 79,99
incl. btw, excl. verzendkosten
Op voorraad

Printplaathouder Euro Solder Fix 120

Productspecificaties

Categorie
Printplaathouder
Bijzonderheden
360° zwenkbaar
Gewicht
970 g
Type
Euro Solder Fix 120
Uitvoering
Voet

Download

Gebruiksaanwijzingen

Specificaties

Highlights & Details

• Ook voor ovale/ronde printplaten
  • Incl. beweegbare arm voor het zekeren van onderdelen

Beschrijving

Professioneel montageframe. Veelzijdige toepassingsmogelijkheden zoals montage, desolderen en repareren van printplaten. In een multiprofiel opspannen van ronde en vierkante onderdelen. Ook voor ovale/ronde printplaten incl. beweegbare arm voor het zekeren van onderdelen.

Uitvoering

• Houder is 360° draaibaar en in stappen van 15° instelbaar
  • Bewegelijke arm met klemkussen
  • Goede standvastigheid door een gunstige zwaartepunt.
Klanten hadden ook interesse voor
Printplaatinzetframes, Euro Solder Fix 120, Weller, T0051502599, 4003019001903
5 van de 5 door Goede aankoop Ik zou niet meer zonder kunnen!!! Zeker als je, zoals ik, honderden solderingen moet doen. Stevige, robuuste uitvoering. Heb getwijfeld, is best wel aan de prijs, maar verdient zich wel terug. Geen "getrut" met plakbandjes. Als je b.v. meerdere IC-voetjes op een proto board wilt solderen: plaats de IC-voetjes, doe er een 'dekplaatje' overheen (b.v. leeg protoboard plaatje), arm met sponsje erop, omdraaien, en je kunt direct alle IC-voetjes solderen. Staat stevig en glijd niet weg. Soms is bij het solderen de lichtinval van belang en ik vind het dan ook prettig dat de printplaat, bijna traploos, een aantal graden gedraaid kan worden. Ben zeer tevreden over het product 7 juli 2016
4 van de 5 door Goed product Ik zocht al enige tijd een goede soldeerhulp. Deze printplaathouder voldoet hier zeker aan. Het in elkaar zetten van de houder was niet moeilijk, maar ik vond we dat het lastig was om de twee "driehoeken" te verschuiven naar de juiste afmeting. Als je eenmaal het juiste formaat hebt is het een handig en solide apparaat. Je kunt de printplaat redelijk makkelijk draaien, hoewel de eerste paar keer dat wel bij mij een verschuiving van mijn printplaat opleverde. De rubberen voeten onder de houder houd alles perfect op zijn plaats. De component houder is ook handig. Ik vind ondanks dat toch de prijs van de houder iets te duur voor wat je krijgt, maar ik heb geen spijt van deze aankoop. 3 februari 2011
4 van de 5 door Weller fix 120 Is behoorlijk prijzig en ook Canrad is niet de goedkoopste. Toch gekocht en de kwaliteit is hoog en dus zal dit tooltje vele jaren meegaan. Extra handig is het armpje met een soort sponsje waarmee de componenten erg goed op de plaats blijven zitten en dus heel goed zijn te solderen. Ideaal!! Bij Conrad gekocht vanwege een actie en omdat ik nog wat ander spul nodig had. 29 oktober 2010
  • 2016-12-05 T06:29:18.846-06:00
  • bvseo_lps, prod_bvrr, vn_prr_5.6
  • cp-1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_5, tr_5
  • loc_en_US, sid_811394, prod, sort_default