Sociale media netiquette

Wij verwelkomen uw bijdragen, foto's en video's op onze sociale media pagina. Wij willen graag objectieve en ook controversiële discussies met u voeren en staan open voor suggesties en voorstellen ter verbetering. Het is echter ook belangrijk dat wij u op een respectvolle en vriendelijke manier behandelen.

Daarom vragen wij u een paar principes in acht te nemen:

 

1. Uw mening is belangrijk voor ons

Heeft u een mening? Prachtig, want dat is precies wat we willen lezen. Help andere gebruikers om uw gedachten te begrijpen. Maak duidelijk wat u wilt zeggen en vermijd cynische en ironische opmerkingen. Deze kunnen gemakkelijk verkeerd begrepen worden.

2. Elkaar met respect behandelen

Behandel anderen zoals u zelf behandeld zou willen worden. Plaats geen beledigende of kwetsende berichten of opmerkingen en respecteer de mening van anderen. Vergeet niet dat u communiceert op een openbaar platform en met mensen. Gelieve niets te posten dat discriminerend, gewelddadig of pornografisch is of racistische taal bevat. Berichten die persoonlijke aanvallen, scheldwoorden en beledigingen bevatten, zullen door ons worden verwijderd.

3. Opmerkingen zijn geen advertentieruimte

Berichten met commerciële of reclame-inhoud horen niet thuis op ons platform. Daarom zullen reclame en spam van onze fanpagina worden verwijderd.

4. Auteursrecht en gegevensbescherming eerbiedigen

U bent verantwoordelijk voor wat u op Facebook plaatst -- dus controleer de foto's en publicaties die u zelf heeft gemaakt. Bescherm uzelf en anderen en houd u, naast onze netiquette, ook aan de gebruiksvoorwaarden van Facebook.

(https://nl-nl.facebook.com/legal/terms/)

Om de bescherming van uw persoonlijke gegevens te waarborgen, behouden wij ons het recht voor om uw persoonlijke klantgegevens, zoals ordernummer, adressen, telefoonnummer of foto's en afbeeldingen, op de status "verborgen" te zetten.

5. Sta achter uw relatie met Conrad

Als u een relatie heeft met Conrad (bijv. als werknemer), laat dit dan weten in uw bericht aan de andere gebruikers.

6. Geef ons de tijd om uw vragen zorgvuldig te beantwoorden.

Wij van het Conrad Social Media Team proberen op alle vragen te reageren en alle open vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. In sommige gevallen kan dit wat tijd in beslag nemen -- veel technische of leveranciersvragen moeten nauwkeurig worden onderzocht. In dergelijke gevallen zullen wij met andere collega's en diensten spreken alvorens uw vraag te beantwoorden. Als u snel een antwoord op uw bestelling wilt, kunt u contact opnemen met onze collega's van de Conrad Klantenservice. Alle belangrijke contactgegevens zijn hier te vinden: https://www.conrad.nl/nl/service.html

7. Als we er voor u zijn

We zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag tussen 08:00 en 17:00. In het weekend willen wij, het Conrad Social Media Team, ons een beetje ontspannen. Daarom kunnen wij uw vragen pas aan het begin van de nieuwe week beantwoorden. Wij vragen om uw begrip.

Gelieve ook nota te nemen van het privacybeleid van Conrad Electronic: https://www.conrad.nl/nl/about/legal/privacy-protection.html

Alle belangrijke informatie over Conrad Electronic en vele actuele aanbiedingen kunt u vinden op onze homepage: www.conrad.nl.

Wij vragen u zich aan de regels te houden. Alle bijdragen worden door ons gecontroleerd. Als bijdragen in strijd zijn met de netiquette of de wettelijke voorschriften, behouden wij ons het recht voor om ze van onze fanpagina te verwijderen en om de gebruiker te blokkeren in geval van herhaalde overtredingen.

Wij kijken ernaar uit om ons enthousiasme voor technologie met u te blijven delen!

 

Veel plezier met onze Conrad fan pagina!

 

Uw Conrad

Sociale Media Team

 

Status: maart 2019