Directe link
  • Header
  • Hoofd menu
  • Content
  • Menu
  • Footer
  • Conrad
  • Mijn account

    Inloggen / Registreren

  • Winkelwagen

  • Aanbiedingen › Aanbiedingen ›
  • Conrad Wereld
    Conrad - Your Sourcing Platform
    Aanbiedingen
    Nieuws en inspiratie
    Nieuwe producten
    Verkoper worden

    Eigen merken

    Toolcraft
    Voltcraft
    Tru components
    Renkforce
    Speaka professional
    Sygonix
  • Service

    Voor u uitgekozen services

    Status bestelling
    eProcurement
    Nieuwsbrief
    Garantie
    Cadeaukaart
    Onderwijsvoordeel
    Klantenservice

  • Inkoop

    Alles voor uw inkoop

    eProcurement
    Offertetool
    Orders op afroep
    Direct bestellen
    Product op aanvraag
    Business Plus
  • Onze producten
  • Mijn account
  • Verlanglijst
  • Uitloggen
Conrad
  1. Start
  2. Inspiratie
  3. Nieuws
  4. Conrad lanceert nieuwe huisstijl

Conrad lanceert nieuwe huisstijl

Alle informatie over de nieuwe merkidentiteit

Conrad heeft zich geherpositioneerd als een sourcing platform. Vandaag de dag bieden wij als solution provider alle onderdelen voor een succesvolle inkoop van technische behoeften. Deze positionering komt nu duidelijk tot uiting in onze nieuw ontworpen merkidentiteit. Hier vindt u alles wat u moet weten over onze rebranding.

Conrad Logo
Rebranding

Ons merk is veranderd: Klaar voor de volgende eeuw

Al 100 jaar helpen wij onze klanten bij het schrijven van hun succesverhaal, door hen te voorzien van de beste componenten en technische producten die beschikbaar zijn. Om dat de komende 100 jaar zo te houden, heeft Conrad vandaag de dag veel meer te bieden dan technische producten alleen. Op weg om het toonaangevende inkoopplatform voor technische behoeften te worden, stellen wij klanten in heel Europa in staat om precies datgene te krijgen wat hun projecten of bedrijf tot een succes maakt: Een hoogwaardig assortiment met miljoenen producten, klantgerichte oplossingen en diensten en deskundig persoonlijk advies.

Dit zijn de onderdelen voor uw succesvolle inkoop en dit is precies wat wordt uitgedrukt door onze nieuwe claim "All parts of success" als kernboodschap van ons merkverhaal. Samen met het nieuwe merkontwerp resulteert dit in een uniforme en onderscheidende huisstijl.

FAQ

  • Conrad transformeert zich sinds een paar jaar van een technologiewinkel voor B2C-klanten naar een inkoopplatform voor technische behoeften met een focus op B2B-klanten. Deze nieuwe positionering is zichtbaar en tastbaar in de nieuwe merkidentiteit.

  • Het nieuwe merkontwerp gaat uit van het aanpassingsvermogen van het bedrijf en vormt een ontwerpsysteem dat is ontwikkeld volgens het principe "digital first" dat zich flexibel aanpast aan alle toepassingsdoeleinden. Het Conrad-blauw is zodanig veranderd dat het zijn sterke punten in de digitale media ten volle kan benutten. Dit wordt aangevuld met een donkerblauw dat staat voor betrouwbaarheid en professionaliteit en vormt samen met het frissere geel een merkbepalende kleurendriehoek. Een speciaal voor Conrad ontworpen lettertype met een duidelijk, modern karakter verhoogt de leesbaarheid in alle maten en toepassingen, vooral in kleine digitale formaten. De beelden krijgen een hoogwaardige, authentieke uitstraling door zich te concentreren op de essentie. De merkaanwezigheid wordt afgerond met de nieuwe claim "All parts of success" als communicatieve drager van ons merkverhaal.

    Farben
  • Het Conrad blauw en Conrad geel zijn nog steeds belangrijke primaire kleuren die de look bepalen. Ook het logo blijft ongewijzigd als visueel anker voor maximale herkenbaarheid. Het wordt nu echter alleen nog gebruikt in monochroom blauw of wit.

  • Conrad zal zich vanaf januari 2023 presenteren in een uniforme, onmiskenbare look in alle media. De rebranding werd voor het eerst gepresenteerd op 14 november 2022 met de nieuwe beursstand op Electronica in München. De belangrijkste omschakeling van de belangrijkste media zoals webshop, nieuwsbrief, sociale media en gedrukte maatregelen vindt plaats vanaf 9 januari 2023, gevolgd door geleidelijke wijzigingen in andere media en toepassingen.

  • De nieuwe claim brengt tot uitdrukking dat wij met alle onderdelen van ons dienstenpakket een beslissende bijdrage leveren aan het economische succes van onze klanten.

    De "parts of success" zijn een dagelijks groeiend assortiment, klantgerichte oplossingen (bijv. e-procurement) en diensten, alsmede de menselijke factor door persoonlijk advies en ondersteuning van de teams voor Key Account Management en Customer Care.

Waarom Conrad alle onderdelen van succes biedt

Wij hebben ons aanbod geoptimaliseerd om de moderne uitdagingen van de inkoop van technische benodigdheden aan te gaan. We bieden op maat gemaakte e-procurementoplossingen om complexe inkoopprocessen te vereenvoudigen en bedrijven van elke omvang en in alle sectoren te helpen tijd en geld te besparen. Daarnaast kunnen fabrikanten en distributeurs via onze marktplaats snel en gemakkelijk nieuwe doelgroepen en markten bereiken. Ook particuliere klanten profiteren van professionele productaanbiedingen en diensten. Als aantrekkelijke partner bieden wij alle onderdelen voor meer economisch succes.

All parts of succes

Waar het merk Conrad in de toekomst voor zal staan

Conrad speelt altijd in op technologische ontwikkeling en menselijke waardering. Wij zijn vindingrijk en vinden altijd de juiste oplossing voor onze klanten. Wij denken ondernemend en maken de inkoop van technische behoeften nog voordeliger voor onze zakelijke klanten. Wij handelen proactief en bieden altijd alternatieven of verbeteringen. Wij handelen zorgvuldig en staan als familiebedrijf voor kwaliteit, betrouwbaarheid, langdurige partnerschappen en een duurzaam en zorgvuldig gebruik van hulpbronnen.

  • +3500 merken

  • +1.900.000 producten

  • +85.000 zakelijke klanten

  • Gratis inkoopoplossingen

  • Scherpe offertes op maat

  • Klantenservice

  • Bestellen

  • Betalen

  • Garantie & retour

  • Alle onderwerpen

  • * Voorwaarden gratis levering

  • Over Conrad

  • Conrad Your Sourcing Platform

  • Nieuws & Inspiratie

  • Milieubewust ondernemen

  • ISO-certificering

  • Vulnerability Disclosure Program

  • REACH documenten

  • Conrad Diensten

  • Offerte aanvragen

  • e-Procurement

  • Business Plus

  • Gekalibreerd assortiment

  • Snel vinden

  • Merken A-Z

  • Categorieën A-Z

  • Actuele aanbiedingen 🛒

  • Download Center

  • Vacatures

Cookie instellingen
Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting* op uw eerstvolgende bestelling, zonder minimaal bestelbedrag.

Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting* op uw eerstvolgende bestelling, zonder minimaal bestelbedrag.

Voer een geldig e-mail adres in

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting* op uw eerstvolgende bestelling, zonder minimaal bestelbedrag.

Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting* op uw eerstvolgende bestelling, zonder minimaal bestelbedrag.

Voer een geldig e-mail adres in

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting* op uw eerstvolgende bestelling, zonder minimaal bestelbedrag.

Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting* op uw eerstvolgende bestelling, zonder minimaal bestelbedrag.

Voer een geldig e-mail adres in

Betaalmethoden
  • iDeal
  • Creditcard
  • Automatische incasso
  • Op rekening
Alle betaalmethoden
Social Media

Weergave van alle prijzen excl. btw en excl. verzendkosten.

Weergave van alle prijzen incl. btw en excl. verzendkosten.

  • Gegevensbescherming

  • Veilige betaalmiddelen

  • SSL-versleuteling

  • Geverifieerde Visa & Mastercard veilige code

  • Algemene voorwaarden

  • Impressum

  • Privacy policy

  • Herroepingsrecht

Productvergelijking
Verlanglijst