- Welkom bij het Conrad Sourcing Platform
- Alles inzichtelijk in "Mijn account"
- Offerteservice
- Sterke eigen merken
- Merkenoverzicht
- Samenwerkingen
- ISO-certificering
- Bescherming tegen ESD
- Milieubewust ondernemen
- Werken bij Conrad
- Groothandel
- Industrie
- MRO
- Onderwijs
- R&D
- Reviews
- Conrad Cadeaukaart
- Inschrijven nieuwsbrief
- FAQ corona virus
- REACH-verordening (EG) nr. 1907/2006
- REACH-informatie van onze leveranciers
Offerteservice
Als geregistreerde zakelijke klant beschikt u naast verschillende aantrekkelijke servicevoordelen ook over een individuele offerteservice, waarmee u eenvoudig een offerte kunt opvragen. U vult uw wensen in de offertetool in, of u uploadt uw eigen artikelbestand en u ontvangt binnen 24 uur een prijs op maat.
Hoe vraag ik een offerte aan bij Conrad?
- Ga naar conrad.nl/offertes
- Voeg handmatig uw gewenste artikelen toe of upload een artikelbestand
- Vul uw adresgegevens in
- Heeft u alle gewenste artikelen toegevoegd? Klik dan op de button "Vraag uw offerte aan"
Mochten onze medewerkers nog vragen hebben, dan nemen wij contact met u op. Is alles duidelijk? Dan ontvangt u binnen 24 uur per e-mail uw offerte op maat.
Offerteaanvragen onder de €250,- heeft u zelfs al binnen 1 uur in uw mailbox!
Liever telefonisch een offerte aanvragen?
Neem dan contact op met ons business team: 088 4285490
Voordelen van een online aanvraag:
- Snelle prijsopgave van de producten die u zoekt
- Professionele hulp
- Geen login vereist
- Intuïtieve bediening van de online tool
Offerte aanvragen, 4 mogelijkheden
- Ga naar het product van uw keuze en klik op "toevoegen aan offerte". U kunt vervolgens het aantal aanpassen in het offerteformulier.
- Upload een bestand in .xls of .xlsx-formaat met het Conrad-productnummer of het catalogusnummer van de fabrikant, en het gewenste aantal.
- Voer de artikelnummers komma-gescheiden in en importeer deze. De aantallen past u vervolgens aan.
- Voeg handmatig uw gewenste artikelen toe. U heeft de mogelijkheid om een gewenste prijs te vermelden.