Klantinformatie betreffende het Corona virus

De huidige dynamische ontwikkelingen en effecten van het coronavirus vereisen zowel toekomstgerichte actie als flexibele oplossingen. De gezondheid en de bescherming van onze medewerkers, klanten en zakenpartners zijn de topprioriteit van Conrad. Daarom zijn we in een vroeg stadium gestart met preventieve maatregelen. We zullen de situatie blijven volgen, regelmatig evalueren en passende maatregelen nemen om onze bedrijfsvoering, en met name onze postorderactiviteiten, zo goed mogelijk in stand te houden met de gebruikelijke service, ook in deze speciale tijden.

Zoals gewoonlijk is onze webshop 24 uur per dag voor u beschikbaar. U kunt ons ook bereiken per e-mail en telefonisch van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur via 088 4285490. Onze collega's in ons logistieke centrum en onze transportservice partners werken er hard aan om uw pakket zo snel mogelijk bij u af te leveren. Onze excuses voor eventuele vertragingen.

Samen met onze leveranciers werken we onder hoge druk aan het onderhouden van onze supply chains. Als er knelpunten zijn, proberen we bepaalde producten te compenseren via ons nationale en internationale leveranciersnetwerk.

We doen er, kortom, alles aan om u te kunnen blijven bedienen zoals u van ons gewend bent!

FAQ

Hoe worden de Conrad werknemers beschermd? 

De gezondheid en de bescherming van onze medewerkers, klanten en zakenpartners is onze topprioriteit. Daarom hebben we in een vroeg stadium preventieve maatregelen genomen. Naast de uitbreiding van passende hygiënemaatregelen op alle Conrad-locaties, werken in heel Europa onze medewerkers grotendeels vanuit huis. Ook worden zij aangemoedigd om sociale contacten tot een minimum te beperken om verdere verspreiding van het virus te voorkomen.

Kan ik nog steeds gebruik maken van de 24-uurs express levering?

Onze collega's van de logistieke afdeling en onze transportpartners blijven er alles aan doen om uw pakket zo snel mogelijk te bezorgen. Wilt u zeker weten dat uw bestelling er de volgende werkdag is? Neem dan even telefonisch contact met ons op.

Zijn de actiecodes nog wel geldig? 

Uiteraard kunt u bij het plaatsen van uw online bestelling nog steeds gewoon uw actiecode invoeren. De procedure voor het inwisselen van actiecodes vindt u hier.

Waarom zijn desinfecterende middelen, hygiëneproducten en gezichtsmaskers momenteel uitverkocht?

Vanwege de huidige situatie is er momenteel een zeer sterke vraag naar desinfecterende middelen, hygiëneproducten en gezichtsmaskers. Dit betekent dat de producten niet altijd in de vereiste hoeveelheden kunnen worden geproduceerd. 

Zijn bestellingen vertraagd?

Samen met onze leveranciers werken we keihard aan het onderhouden van onze supply chains. Via ons nationale en internationale leveranciersnetwerk proberen wij incidentele leveringsknelpunten voor bepaalde producten te compenseren.

Duurt het langer om een artikel te retourneren?

Door de huidige situatie kunnen er vertragingen optreden. Wij vragen uw begrip hiervoor. 
Het retourbeleid wordt verlengd tot 60 dagen voor aankopen gedaan tot 30.04.2020. Met deze beslissing willen we mensen ondersteunen die tot risicogroepen behoren en momenteel niet naar buiten kunnen. Daarbij zijn veel afleverpunten niet meer geopend. Hou het pakket dus in huis tot u deze weer af kunt geven.