JavaScript is niet actief in uw browser. Hierdoor mist u handige zaken, zoals onze uitgebreide zoekfunctie en reviews.
{{#unless user.loggedIn}} {{#xif " digitalData.page.category.pageType !== 'checkout_confirmation' " }}
{{/xif}} {{/unless}}
bezorging_header.png
line.png

Bezorging

Levertijd (standaard/zakelijk/express)

Plaats je een bestelling en alles is op voorraad? Dan kun je deze binnen 2-3 werkdagen thuis verwachten. Kun je niet langer wachten en heb je jouw bestelling sneller nodig? Dan bieden we daarnaast ook express-service aan .
Lees meer

Verzendkosten (standaard/express)

Onze standaard verzendkosten bedragen € 4,95. Wil je hiervan af? Dat kan, wanneer je een bestelling vanaf € 35,- plaatst  en betaald  via iDEAL. Wij komen dan je bestelling gratis bezorgen.  
Lees meer

Bestelling niet ontvangen

Je verwacht een pakketje van ons, maar hebt deze nog niet ontvangen. Vervelend, maar uiteraard gaan wij voor je uitzoeken wat er aan de hand is. 
Lees meer

Track & trace

Wanneer jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang jij van ons een verzendbevestiging. Wij sturen jouw bestelling naar de vervoerder (PostNL of UPS). Zij zullen je pakket binnen scannen in hun sorteercentrum. Vervolgens ontvang je een email met de Track&Trace code van PostNL of UPS. 
Lees meer

Verpakking

Zoals jij zorgvuldig met je spullen omgaat, zorgen wij op dezelfde manier voor onze pakketten. Wil je weten op welke wijze wij dit doen? 
Lees meer

Ander afleveradres

Soms komt het net even wat beter uit, om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen.Dit is geen probleem.  
Lees meer

line.png
1_plaatsen.png
1.png


1.
Je plaatst je bestelling

2_Order.png
2.png


2.
Je ontvangt een orderbevestiging

3_magazijn.png
3.png


3.
De order wordt verstuurd vanuit ons magazijn
in Duitsland

4_verzendbevestiging.png
4.png


4.
Je ontvangt een verzendbevestiging

5_postnl.png
5.png


5.
 PostNL stuurt een Track & Trace mail

6_thuis.png
6.png


6.
 Het pakket word afgeleverd

content_divider_lang_lijn.png

Track & Trace

Track & Trace PostNL

We verzenden je bestelling vanuit ons magazijn in Zuid-Duitsland naar Nederland. Zodra je bestelling bij het sorteercentrum van PostNL in Born in Limburg wordt verwerkt, ontvang je een email met de Track & Trace-gegevens. Je kan dus zomaar een werkdag of zelfs een weekend verstoken zijn van enige verzendinformatie. Maar we zijn wel druk voor je bezig hoor, geen zorgen. Van PostNL ontvang je een melding zodra hun chauffeur onderweg is.

Bekijk meer informatie over Track&Trace van PostNL

Track & Trace UPS

Als je je bestelling per Express Levering laat bezorgen wordt deze door UPS per vliegtuig vervoerd. Is je bestelling voor 13:00 uur gedaan dan wordt deze ’s avonds vanuit ons magazijn in Zuid-Duitsland naar Nederland gevlogen. De volgende werkdag, in de ochtend, ontvang je een email van UPS met de Track & Trace-gegevens. Het pakket is dan dezelfde dag voor 17:00 uur bij je afgeleverd. Mocht UPS de zending na 3 keer aanbieden nog niet hebben kunnen afleveren dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 5 dagen af te halen bij een UPS-vestiging bij je in de buurt, hiervan ontvang je een notificatie in je brievenbus. Wordt je pakket niet afgehaald dan wordt deze aan ons geretourneerd.

Bekijk meer informatie over Track&Trace van UPS

content_divider_lang_lijn.png

Bezorgen op een ander adres

Afleveren op een ander adres
Afleveren op een ander adres is mogelijk, mits de betaalwijze iDEAL is. Het afleveradres kan dus pas gewijzigd worden nadat je voor deze betaalwijze hebt gekozen. Dat kan bij stap 4 in het bestelproces.

Afleveradres buiten Nederland
Indien je een bestelling wilt plaatsen met een afleveradres buiten Nederland, dan kun je deze bestellen via www.conrad.com

content_divider_lang_lijn.png

Vertraging in levertijd

Zo af en toe komt het voor dat we een artikel niet op voorraad hebben. Middels een email informeren wij je dan over de verwachte levertijd. Mocht je het wachten beu zijn dan kunnen we altijd op zoek gaan naar een passend alternatief of we storten het aankoopbedrag terug.  Laat het ons dan even weten .

content_divider_lang_lijn.png

Bestelling niet ontvangen

Dat is frustrerend. Je verwacht je pakket op een bepaalde dag en dan komt ‘ie niet. Terwijl wij toch echt hebben aangegeven dat je deze binnen de gestelde termijn zou ontvangen.
Erg vervelend, want we gaan altijd zeer zorgvuldig met je bestelling om, dus vernemen wij het graag als er iets misgaat.