Binnen 30 dagen niet-goed-geld-terug

Op elke bestelling die u bij ons doet zit een zichttermijn van 30 dagen. Dat wil zeggen dat u het artikel gedurende deze periode kunt bekijken, voelen en aanraken. Wellicht is hetgeen wat u heeft besteld toch niet wat u zocht of is een kleur of formaat toch net niet het juiste. In nagenoeg alle gevallen kunt u het zonder kosten aan ons retourneren. Uitgebreid gebruik maken van het artikel gedurende de zichttermijn is namelijk niet de bedoeling. Retourneren is dan niet meer mogelijk.

U kunt uw retourzending online bij ons aanmelden

Wanneer u de stappen van het retourproces doorlopen heeft, ontvangt u van ons een email met de verzendinstructies en het retourlabel. Deze mag u uitprinten en op de doos plakken. Let op: Indien u onder stap 4 een ander adres ingeeft, wordt dit niet gezien als een adreswijziging.

Het artikel dient inclusief bijbehorende accessoires teruggestuurd te worden. En, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele en onbeschadigde verpakking. Wij adviseren u om eigen aangeschafte artikelen uit het artikel te halen (bijv. batterijen, geheugenkaartjes). Conrad is hier niet verantwoordelijk voor. Vervolgens kunt u de doos inleveren bij een PostNL afhaalpunt.   U ontvangt een verzendbewijs, bewaar deze totdat wij uw retourzending hebben verwerkt. 

Uw retourzending wordt in ons magazijn in Zuid-Duitsland afgehandeld, de afhandeltijd bedraagt ongeveer 2 weken.

Particuliere klanten: Het aankoopbedrag storten wij automatisch terug op uw rekening. Business klanten: Het aankoopbedrag wordt niet automatisch teruggestort, omdat zakelijke klanten veelal op rekening bestellen. Klik hier om uw terugbetaling aan te vragen.

Het is niet mogelijk om via het retourproces het artikel te ruilen voor een ander soort artikel. Hiervoor kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op www.conrad.nl.

Is uw pakket zwaarder dan 20 kilo en/of groter dan 175x58x78 cm?

Is uw pakket zwaarder dan 30 kilo en/of groter dan 175x58x78 cm? Laat het ons dan even weten. Wij kunnen dan een afhaalopdracht voor u inplannen. Een chauffeur van TNT komt het pakket dan kosteloos bij u afhalen. Hiervoor hoeft u de zending niet online aan te melden. Wel dient er een retourformulier in de doos toegevoegd te worden, deze kunt u downloaden en uitprinten.